پارامترهای فنی موثر بر قیمت دستگاه کپی کیوسرا میتا
نوشته شده توسط : جعفری

پارامترهای فنی موثر بر قیمت دستگاه کپی کیوسرا میتا

قیمت دستگاه کپی کیوسرا میتا همچون تمامی دستگاه های کپی دیگر متاثر از عوامل بسیاری می باشد. بی شک هر چه شرکت سازنده ی یک دستگاه کپی مطرح تر باشد و کیفیت مواد اولیه و تجهیزات به کار رفته در آن بالاتر باشد قیمت دستگاه نیز افزایش می یابد. یکی از عوامل تاثیر گذار و اصلی بر قیمت یک دستگاه کپی هد آن است. هد به نوعی گرانترین قسمت یک دستگاه کپی می باشد.

ویژگی ها و قیمت دستگاه کپی کیوسرا میتا بر اساس مدل های مختلفی که دارد متفاوت است. کیوسرا تحت عنوان سری میتا دستگاه های کپی متنوعی روانه ی بازار نموده است. اما همه ی آنها دارای ویژگی های کم و بیش مشترک هستند. یکی از ویژگی های دستگاه کپی میتا دسته بندی آنهاست. به طور کلی تمام این دستگاه ها در کلاس اداری قرار می گیرند.

چند کاره بودن نیز عامل مستقیم دیگری است که بر قیمت دستگاه کپی کیوسرا میتا تاثیر می گذارد. اکثر دستگاه های کپی کیوسرا سری میتا سه کارایی کپی، پرینت و اسکن را با هم دارند. چاپ دورو اتوماتیک، رزولوشن بالا، پورت USB با سرعت بالا از دیگر مشخصات دستگاه کپی سری میتا می باشد.

برخی از دستگاه های کپی میتا صفحه نمایش دارند و برخی فاقد آن هستند. تقریبا تمامی مدل های سری میتا قابلیت چاپ از روی سی دی و فلش را دارند. ضخامت کاغذ مورد پذیرش در آنها بین 60 تا 300 میلی متر است. و دیگر اینکه تا سایز A3 را برای چاپ پشتیبانی می کنند. 

دفتر مرکزی شرکت کیوسرا در کشور ژاپن و شهر فوشیمی – کو واقع است. عمده ی فعالیت های کیوسرا در زمینه ی تولید لوازم الکترونیکی و سرامیکی می باشد و دستگاه های کپی نیز یکی از تولیدات این شرکت می باشد. محصولات این شرکت در بازارهای جهانی مطرح بوده و حتی سهام آن در بورس آمریکا و نیویورک خرید و فروش می گردد.فروشگاه اینترنتی کپی ایران با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و یک تیم فروش با تجربه و آگاه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. ..ادامه مطلب در کپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: